Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 days to go.. Sauna time..

berbungkus abis..
Hi sume..
Kelip-kelip Mata lagi sepuluh Hari je ai akan menamatkan zaman bujang.. Berdebar jugak rasanye.. Hehe. Maklum Le kali pertama..
Semalam ai pegi buat facial treatment , sauna n massage kat rumah kawan ai
Dari minggu lepas lagi dia dh bagitau, nak sponsor (dia buat sendiri.. Ala2 home spa gitu)
Mula dari scrub badan.... Sauna( basah lencun woo time tu..) ... Massage... Lastly baru facial..
Best betul le sekali-sekala ade org take care badan kite..( terasa diri begitu berharga.. Hehe)..
Oleh sebab itu AI pun dengan sukahati nak promote biz dia tu kat sini...
Kalau uols nak buat hubungi dia yer  Eryn  019-2826864 tapi ni untuk lembah klang saje tau.. Untuk privasi dia boleh buat kat rumah korang jugak.. 
n korang pun buleh datang rumah dia..
Just mention my name..
K.. Sesape yg bakal nak bersauna tu selamat bersauna...badan akan terasa segar sentiasa.. Hhee

3 ulasan:

  1. salam...
    orang N.9 rupanya.. tak dapek lah den nak pergi kenduri, jauh :p

    BTW selamat pengantin baru yer, moga berbahagia selalu..

    BalasPadam
  2. thank u azima, hehe.. sekali sekala jalan cuci mata da..

    BalasPadam
  3. jauh lah nak pergi...selamat pengantin baru...

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails