Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rumah Baru..

nak ke rumah kami ade tol
Sempena cuti Maulidul Rasul semalam.. Ai ambik kesempatan pegi tengok n bersihkan rumah baru ( sewa je dulu erk..) di Bandar Saujana Putra..yang bakal kami duduki selepas kawen nnt ..


ni la rumah kami

ikut perjanjian sepatutnye jumpa tuan rumah kul 1ptg tapi dekat kul 3ptg baru owner sampai.. puas jugak kitorang jalan2 kat situ.. bukannye ade ape2 pun.. hurm.. penat ronda kitorang lepak kat saujana lake.. hehe dekat ngan umah .. best2 . petang2 buleh jogging nnt.. hehe (angan2 je dulu..)

tasik saujana


taman



awek cun 
nasib baik jugak ditemani ngan dua orang awek cun ni merangkap pembantu mengemas rumah ai ni..


semak yg belum ditebas kat belakang umah


puas jugak nak kemas.. sib baik Mr F datang tolong jugak.. insyaallah hari Sabtu ni kitorang akan punggah barang.. byk jugak nak kene touch up rasanye.. ok sampai cni dulu la... tunggu next N3 pasal kediaman baru ni erk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails