Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Demam AJL 25

Sumber:Hm
     Ana Rafali telah di umukan sebagai juara tuk AJL kali ni.. Mcm tak percaya jer.. terfikir jugak lagi bagus org lain yg menang mcm tomok ke..Black ke.. knp dia yer..



Bila dengar radio Hotfm ( lebih hangat drpd biasa- my feveret radio station) .. rupanya ada jugak yg tak berkenan bila Ana tu menang ingatkan ai n adik beradik jer yg terkejut dgn kemenangan Ana..
    Tapi itu mungkin dah rezeki dia.. Apa pun congrat Ana..
Faizal Tahir.. setiap persembahan dia pasti tak menghampakan tp semalam cm terover plak.. tp ai suka .. hehe
Tahniah jugak la kepada sume pemenang.. Harap2 AJL 26 nnt akan lebih meriah dan ceria..

Ps: Berita lanjut tengok le kat Harian Metro ada..
Ini adalah sebagai pandangan peribadi ai jer.. klau ade yg tak suka.. minta maaf bebanyak yer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails