Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Cerite Kawen... 2 month to go

Hari ni terasa nak buat story pasal persiapan kawen ai, pastu sekali terpikir.. dah bersedia ke ai ni nak menjadi isteri org.. tetiba nerv plak rasa.. hehe - tak boleh blah kan..
ok.. nak letak sikit list utk wedding nnt..

1. Booked Mak Andam( baju sanding, sepasang persalinan- gaun , hiasan meja makan , hiasan bilik pengantin , pelamin) - Butik Azue - price? memang bebaloi.. ;)

2. Booked Photographer ( outdoor n indoor one day event) Niezam Carlbella berbaloi jugak .. suka suka..
3. Baju Nikah ( dah ade beli yg dah siap je.. tp kainnye pulak ade problem.. tunggu lagi)
4. Kad Kawen - Red Card dah siap tempah.. tinggal nak edarkan je.. price?? mesti korang tak sangka.. khihkhi
5. Bahan tuk buat gubahan.. buat sendiri k.(dengan harapan dapat la kurangkan kos..)
6. Kasut tuk majlis sanding .. belum cari lagi nih..
7. Hidangan meja pengantin - tempah kat opismate Kak Dilla
8. Barang Hantaran..: -
   A. Dari Mr F untuk ai:-                        
      * Kasut
      * Handbag
      * Perfume
      * Telekung
      * Sejadah
      * Al-Quran
      * Jam Tangan
      * Towel
   B. Dari ai tuk Mr F
      * Perfume
      * Kain Pelikat
      * Kasut
      * Jam Tangan
      * Sejadah
      * Slack n kemeja
      * Towel
      * Buah2an n cokelat..
      * Tali pinggang n wallet
9. Doorgift.. hurmm.. surprise!!! hehe..

Rasa2nye ni je la kot ade lagi ker.. Harap2 majlis tu akan berjalan lancar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails