Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sewing Party @ Kak Azima Place

antara yg hadir.. masing2 tengah asyik tu..sambil mendengar penjelasan dari kak Zima

Wee huu.. Semalam pegi sewing party yg dianjurkan oleh kak Azima .. memang best la kelas semalam tuh. ble berkenalan lagi dengan kawan yang sma minat ngan kite..
selain bertukar2 idea.. kita pun buat projek kite.

Abaya oh ya ya.. hehe kata kak dahlia ble le jenguk kat blog kak dahlia nnt ye..


Kak Dahlia memperagakan kaftan hasil kerja tangannye.. nmpk sweet sgt. meskipun sebenarnye tak berapa siap lagi.. hehe



buat keje sambil makan2.. yang kami bawa sorang sikit..
Pot Luck kata kak azima.. hehe. kak Azima juga menghidangkan nasi berlaukkan ayam +maman , ikan cencaru sumbat(sodap err kak zima buat) ,  sambal belacan berserta ulam pegaga.. nampak cam sempoi kan tp sedaaaappp.. thanx kak Zima..
Aktiviti kali ni disertai seramai 8 orang.. Kak Azie, Kak Atie , Kak Lyn , Zuharni , Kak Zarina , Wani dan Kak Dahlia..memang seronok bergaul ngan dorang ni.. (2 tumbs up).
Harap2 len kali kite boleh jumpa lagi..
yang ni pulak kak azie.. bersusah payah menyiapkan abayanye dengan bantuan kak Zima
Korang nak tengok ai punya plak.. tengok kat SINI yer...

2 ulasan:

  1. o la la thanks ye link kan blog hamba juga!!

    BalasPadam
  2. buleh aje kak dahlia.. nnt cek sekali kat sunflowercreationss.blogspot.com yer..

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails