Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Award Lagi

Yahoo... dapat award lagi.. thanks Cik Daha kerna sudi bagi Award.. suka dapat Award tp bab nak jawab tag ni kantoi ckit.. anyway.. kite tengok result kat bawah ni...

1. write 5 interesting facts about the person who give u this award
* isteri kepada Mohammad Rizal
* ibu kepada Emir Mikael..yang comel gebu...
* berkerja di karangkraf..(beli buku dapat murah tau..)
* seorang yang tak banyak cakap tapi kalau dia marah.. jeng..jeng..akap...
* suka sangat buat bisnes.. klau nak tau bisness ape cuba klik kat SINI..

2. write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

* Anak kepada Pak Omar and Mak Teh
* Bakal isteri kepada En Faizal
* Berkerja sebagai Perunding unit Amanah..(so kalau ada rasa nak tahu cara cm ner nak saving lebih , bagi tahu ye)
* Seorang yang serius...
* minat sgt2 berbiz
* Hobby paling sedap... buat bakery specially KEK
* Ade bisness sambilan juga.. pasni ble TERJAH ye
* Time tak de keje suka tido..hehe
* Klau tak ble tido, suka tengok tv..
*Suka ngan kanak2 tau.. ;)

3. pick your most 10 deserving recipients and describe them
*Ai nak pilih 5 teman ni terima award n tag ni..
1. Kak Ros
2. Nana
3. Fieza
4. Nurul
5. NaFiraa

Eh.. ade yang namanye tak tersenarai. bukan bermakna awak bukan teman ai.. tak pe ..anda pun ble amik jugak..

Malas nak jawab tag.. pun tak pe jugak..sukati je la.. lagipun korangkan bz.. hehe

2 ulasan:

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails