Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ape ada dengan...



20.10.2010

hurreyyy...
Cuba korang tengok ckit kat atas tuh..
Korang tau tak no ape tuh...
hehe..
Tarikh tuk hari ni la..
menarikkan susunan dia...
Ape specialnye tarikh ni yek..
Korang tau tak..
Hurmm..
Ai pun tak pasti ler..
Yang ai tau hari ni Melaka Bandarraya Bersejarah,
akan mengistiharkan
Melaka Bandaraya Maju..



Bestkan..
seronok ler warga2 negeri Melaka...
Pengistirharan 'Melaka Maju' tu akan berlangsung pada malam ni,

20:10(8.10 mlm)
di
Stadium Hang Jebat
dan Akan disempurnakan oleh

YAB Perdana Menteri

secara langsung dari

PWTC

Menarikkan...
Apepun tahniah kepada negeri Melaka...
kerana
di nobatkan

Negeri Bandar Teknologi Hijau

Pasti tarikh ni akan menjadi kenangan terhebat
kepada
warga2 negeri Melaka...


5 ulasan:

  1. he3x... saya pun berbangga, w'pun menetap di subang jaya, tapi saya berasal dari melaka... hoyeeehhh

    http://cikidis.blogspot.com/2010/10/bila-pintu-rezeki-terbuka.html

    BalasPadam
  2. Saya pun tumpang berbangga.. sbb berada dikawasan sekitarnyer.. weee huuuu..
    Seharusnye kite semua rasa berbanggakan..
    kite kan 1 Malaysia..

    BalasPadam
  3. tahniah.. melaka maju 2010..
    lama dah tak ke melaka.. walau dulu sekolah kat sana...

    http://www.kakyong.com

    BalasPadam
  4. rindunyer kat melaka...saya suka sangat dok melaka walaupun saya org perlis...tapi melaka best pasal dekat nak pi jalan..nak pi johor dekat,n9 dekat kl pun dekat...best la...

    BalasPadam
  5. mmg ketara lar pembagunan melaka nie.. boleh jd negeri contoh.. tabik spring pada pemimpin dan rakyat melaka...

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails