Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Merdeka Vs Raya

Ade apelah dengan tajuk ai ni kan..


MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA...


ermm korang tahu tak lagi Enam hari kite nak sambut ulangtahun Kemerdekaan negara kite.. MALAYSIA.. luapa tarik ke? 31 Ogos ler..tapi apakah persiapan yang kite lakukan.. yang paling sedih dalam bulan kemerdekaan pun Bendera yang jadi kmegahan kite selama ini telah di injak2.. so sad..
Sambutan tahun ni pun nampaknye suram.. tak banyak lagi bendera yang di kibarkan..>> tak de masa lah.. bendera tak de subsudi lah... takde bendera tak ble sambut ker ??..>> tu suma alasan jer lah.. Adekah semangat kite nak menyambut MERDEKA ni dah hilang..atau pun kite dah lupa perjuangan orang-orang terdahulu.. ermm.. mungkin bulan kemerdekaan nih hadir dalam bulan puasa.. sume orang penat n letih..


Raya Oh Raya..

Yang ni musti korang kirekan.. berapa hari lagi nak abis pose.. klau ikut kalendar lagi 15 hari.. radio2 pun dah memperdengarkan lagu raya.. rasa hepi kan.. tak sabar nak balik kampung jumpa mak ayah sedara mara n sahabat handai..
persiapan pun mesti ade yang dh ready.. semangat tuh.. tapi tak kurang gak yang rasa tahun ni dh tak semeriah dulu..


Ps:- Ai rasa pun kedua2 sambutan nampak cam biasa.. cuma semangat nak pasang bendera tengah berkobar2.. boleh ker.. ermm..

1 ulasan:

  1. salam...

    salam..ramadhan....dan salam merdeka..

    mohon izin follow...ur blog

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails