Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jusco Taman Equine

Semalam jalan lagi.. kali ni jalan ngan mak buyong gak ngan sorang lag bestfriend kitorang.. kak long, huda adik tinggal ye cik tini, cik daha n mikael nak bawak mak buyong pegi shopping..heheh. pertama kali ku jejak kaki kat jusco ni.. best gak lah.. sebenornyer dah lama tak shoppping kat jusco nih. bukan kat taman Equine ni jer..mane2 jusco pun dah lama tak pegi..sebab barang keperluan banyak beli kat mydin or giant.(sebab itu jer yang dekat ngan umah..)malas nak pegi jauh2 sbb terikat ngan masa plak..Cik Daha plak bawak Mikael .. habis Mikael ronda satu Jusco klau boleh.. heheh.. cian Umi dia terkejar2..
lama jugaklah kiteorg ronda , mak buyong duk cari birthday present tuk hubby dia..dapat je kiteorg g makn kat foodcourt tuh n terus balik memandangkan mikael dh keletihan..cian dia..
Malam ni tido umah Cik Daha.. Hubby dia tak de.. so temanlar dia.. kecian kat Umi dia plak :D.. keletihatan punya pasal pas mandi kami sume tido..zzzz

5 ulasan:

  1. malam ni nak gi Jusco jugak...nak beli hadiah kahwin anak bos

    BalasPadam
  2. ~i like Jusco~ tp, kat Kedah x dak Jusco.. huh

    BalasPadam
  3. jusco mmg best mcm2 ada..hehe tp pastikan modal pun ader jugak..

    BalasPadam
  4. kedah tak de jusco..!! tp tak pe .. TESCO kan ader.. hehe

    BalasPadam
  5. Salam..Jemput sertai Forum komuniti Bandar Putra Permai di
    E Komuniti Bandar Putra Permai dan dapatkan info terkini kejiranan, aduan, cadangan, iklan servis dan perkhidmatan anda.

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails