Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

gubahan hataran




Menjelang hari bahagia adik teruna ku,sibuklah kami ni nak wat antaran tuk dia.. kene prepare awal jugak, takut kelam kabut nnt. hataran dibuat tuk 7 dulang je(nasib baik lah..)tema dia colour merah putih (merah darah tau..) sume rekaan adalah dari hasil perbincangan bersama .. bermula dari beli barang sampailah susun-atur..barang kami beli kat nilai 3 aritu.. you tau tak dari pukul 1 pilah barang sampai kul 7 tak siap lagik..punyalah cerewet adik aku ni..pilih dari satu kedai ke satu kedai pastu patah balik kedai pertama.. eii penat dh kaki kte org ni jalan..





Ini antara barang yg kitorang pilih.




Setelah dibelek2 inilah hasilnye tuk base..



Salah satu yg dh siap.. 6 more to go..



Ini tuk letak duit mas kawin n cincin..Amacam ok tak?..




Sume ni hasil usahasama kitorang adik beradik.. Khas tuk adik bonsgu kami ni..Tuk hasil sepenuh nye ni je lah yg sempat kami rakamkan.. Maaflah yer tak sempat nak amik satu persatu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails