Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Cuba-cuba...

Wou.. aritu order jusmate ddr tu dah sampai..
Arini baru nak start minum..kot2 la ble menurun berat badan ku ni..
Sejak keje opis ni makin menjadi2 dia naik..
Penin kepala..Bukan ape takut sok nak pakai baju pengantin tak muat plak..
Setelah pk masak2 ku kan cuba gak la jusmate ni.. harap berkesan..
korang sume doakan ye..
So kite tunggu result dia nnt.. heheh

3 ulasan:

  1. hai tney.. sy pon nak diet tp takut nak cuba minuman2 utk diet nie.. jusmate drr tu berkesan x?? kalo x leh cuba.. heheh.. salam perkenalan.. lawat la blog sy.. still newbie.. hehe

    www.keroniema.blogspot.com

    BalasPadam
  2. berkesan jugak ddr jm5 nih.. minum jek mmg sedap.. klau nak kurus.. tak kira ape pun sanggup kan..hehe

    BalasPadam
  3. salam kenal. kat opis, fames gak jusmate 5 nih. berkesan kalau try masa bualn puasa. sebb ada kawan ni dah berjaya. kalau mak2 budak kat sini, derg try gak tapi tak berkesan sebab balik umah mkn sedap2.hehe

    BalasPadam

Pencoret Setia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails